Energetikai csontkovácsolás

Mottó
Aki jót tett, hallgasson, beszéljen róla, aki kapta,
(Seneca)

Az, amit csinálok, egy meglehetősen különleges dolog. Azért a neve az energetikai csontkovácsolás, mert mi, a barátaim és én, nem találtunk rá közelebbi meghatározást. Ezzel azt akarom mondani, hogy a csontkovácsoláshoz, a maga klasszikus értelmében nem sok köze van. Ez inkább bioenergia átadás, blokkoldás, a kezelt személy öröklött anatómiája és leginkább az energetikája rendbehozatala, semmint hogy manipulatív kezelés, avagy a csontok helyrerakása.

Kezelések

Láb - boka, térd, csípő ízületi problémák kezelése.
Hátfájdalmak csökkentése.

Tapasztalatok, amire jó hatással volt a kezelés:

- törések
- ficamok
- csonthártya gyulladás
- boka problémák
- boka süllyedés
- lúdtalp
- dongaláb
- sarkantyú
- hátfájás

Masszázs

Közvetlen érintés nélküli energia-masszázs
Nyugtat, pihentet, méregtelenít


Bejelentkezés, időpont egyeztetés:
kajtar48 (kukac) gmail (pont) com
tel.: (+36)309131651
http://ecsontkovacs.info/

Magad uram, ha szolgád nincs...

Egyszerűen megtanulható fogások, naponta előforduló problémákra
Használatuk egyszerű, viszont érdemes betartani két szabályt:

- a gyakorlásuk közben figyelj magadra. Kapcsold ki a TV-t, rádiót, zenét.
- A kéztartásoknál lazán tartsd a kezed és minden belélegzésnél kicsit nyomd rá a pontra, vagy nyomd össze az ujjaid végeit; kilélegzésnél lazíts.


Egy egyszerű gyakorlat, mely tágítja a tüdőt. a hörgőket, erősíti a szívet és felfrissíti a szellemet:

Alapállás: lélegezzünk be és az ujjainkat szétterpesztve tartsuk a mellkas előtt.
Tartsuk vissza a lélegzetünket és közben a karunkat nyújtsuk vízszintesen oldalra nyitott tenyérrel, szétterpesztett ujjakkal.
Kilélegzés közben zárjuk szorosan össze az öklünket.
Belélegzés közben hajlítsuk be a karunkat, és az ujjainkat szétterpesztve tartsuk a mellkas elé.
És így tovább előlről, ameddig jólesik.

Egy másik egyszerű gyakorlat, aminek a neve Hagyd magad mögött a betegséget.
Alapállás: a lábak kisterpeszben, a térdek kicsit hajlítva, kezek a mellkas előtt.
Belélegzéskor a karokat lendítsük hátra és közben nézzünk jobbra hátra a vállunk fölött. Nemcsak a fej, hanem a szem is fordul, egészen hátra nézünk: Igen ott hagytuk magunk mögött a betegségeinket!
Kilélegzéskor hozzuk vissza a kezeket az alapállásba.
folytassuk balra, jobbra, balra, ... 2x5
Utána ülve kulcsoljuk össze az ujjainkat úgy, hogy az egyik hüvelykujjunk egyenesen felfelé álljon addig, míg melegünk lesz.

Egy általános egészségvédő gyakorlat

A Jin Shin Jyutsu, avagy az energia áramoltatás 26 alappontot ismer, melyek részletes ismertetését most inkább nem mondom el. Aki akarja, keressen rá az interneten: Öngyógyítás az energiavonalak áramoltatásával – és ott bő lére eresztve megtalálja. A JSJ módszert Jiro Murai (sz: 1886) fedezte ki újra, mert ez egy több ezer éves japán gyógymód.
A lényeg, hogy mindezek az alappontoknak van un. gyors elérési pontja és ezek mindegyike az ujjakon találhatók. Minden ujjra 5 pont esik, illetve a 26-dik a tenyér közepe. Ezek az ujj-pontok talán egy kicsit gyengébbek a valódi pontoknál, mert azok nagyobb területet fognak be és kombinációk fogására is alkalmasak.
Az ujjak tulajdonságai részletesen:
Hüvelykujj: Gyomor – lép energia. Az aggódást képviseli.
Segít a testnek: puffadás, lábproblémák, súlyproblémák, gyomor és léppanaszok, vállproblémák, gyomorégés, feszítő fejfájás, emésztési problémák, gerincproblémák (nyakcsigolyák=C, mint cervical, a hátcsigolyák=T, mint thoracic, a lágyéki csigolyák=L, mint lumbar) C1, T1 és 7, L1 esetén
Segít a pszichének: ha magunk és mások miatt aggódunk; kényszeredettség esetén.
Mutatóujj: Hólyag – veseproblémák energia. A félelmet képviseli.
Segít a testnek: hólyag és veseproblémák, túl magas, vagy alacsony vérnyomás, hallásproblémák, pl fülzúgás, csont és csontvelőproblémák, izomfeszülés, fog és fogínyproblémák, gerincproblémák (C2, T2 és 8, L2) esetén.
Segít a pszichének: nagyobb és kisebb félelmek; időproblémák; tökéletsségre törekvés; sterssz; kényszeres gondolatok esetén
Középső ujj: Máj – epe energia. A dühöt képviseli. Segít a testnek: karpanaszok, mellkasi problémák, láz, a szaporodás szerveinek zavara, lábfejpanaszok, torokfájás, csípőpanaszok, máj és epeproblémák, migrén, tarkópanaszok, hátpanaszok, gerincpanaszok (C3, T3, L3) esetén.
Segít a pszichének: megszüntetni a bosszúságot; frusztráció esetén; legyőzni a gyűlöletet; határozatlanság esetén.
Gyűrűsujj: Tüdő – vastabél energia. A bánatot és a gyászt képviseli.
Segít a testnek: allergia, lábproblémák, hörgő-, tüdő-, és légzésproblémák (pl. köhögés), vastagbélproblémák, hátpanaszok, emésztési problémák, gerincproblémák (C4, T4 és 10, L4) esetén.
Segít a pszichének: elengedni; szomorúság és gyász esetén.
Kisujj: Szív – vastagbél energia. A színlelést képviseli.
Segít a testnek: magas és alacsony vérnyomás, vékonybélproblémák, szívproblémák, egyensúlyzavarok, fülproblémák, csontok és sebek gyógyulása, idegproblémák – pl. fülzúgás, gerincproblémák (C5, 6, 7, T5, 11, L5)
Segít a pszichének: ha kifelé nevetünk, de befelé sírunk; ha túlterheltük magunkat; túlzott igyekezet esetén
Tenyér: Köldök – rekeszizom energia.
Segít a testnek: zsibbadt kéz és láb, köldökproblémák, rekeszizomproblémák, pajzsmirigyproblémák esetén.
Segít a pszichének: teljes kétségbeesés esetén, valamint segít megtalálni a közepünket, hogy megőrizzük a belső egyensúlyt.
Az általános egészségvédő gyakorlatra ezek az ujj-pontok nagyon is alkalmasak.
Egyik kezünk ujjaival fogjuk át sorban a másik kéz ujjait egyesével. Tartsuk lazán a kezünket. A tenyerünkből és az ujjainkból áramló energia teljesen elegendő az ujjak stimulálására. Semmiféle szorítás, nyomkodás, masszírozás nem szükséges. Kb 3 perc alatt a lazán átfogott ujj átmelegszik. Naponta egyszer sorban egymás után stimuláljuk az ujjakat. Így összhatása nagyobb, mintha az bizonyos tünetek szerint egyesével fognánk az ujjakat. Pl a fülzúgásra két ujj is hat, de pontosan megállapítani nem tudjuk. Ugyanígy a vérnyomásra, vagy a lábakra is.
Összevetve, ha minden ujjat sorban 3-3 percig tartjuk, az fél óra, plusz a két tenyerünk közepe, az még 6 perc. Tehát ha naponta csak egyszer tudjuk minden ujjunkat és tenyerünket végig-tartani, azzal a 40 perccel nagyon sokat tettünk az egészségünkért.
Ezt a gyakorlatot nem kell egyvégtében végig csinálni, hanem teljesen elegendő, ha naponta egyszer, akár 6-7 részletben fejezzük be. Például a munkába menet kezdünk 4 ujjal, ebédszünet 2, valakire várunk 1, hazafelé megint 4 és otthonra marad egy tenyérfogás. De természetesen egyvégtében is elvégezhető. Lényeges az általános részben leírtak. (figyelj magadra!)


Allergiák egyszerű kezelése
Naponta előforduló allergiás panaszokra való ez a fogás, mely mindenféle allergia ellen jó:

A felkaron, a könyök és a váll között félúton lévő pontokat a másik kezünkkel egyszerre érintsük meg és tartsuk legalább 5 percig a fogást. Tulajdonképpen akkor jó, ha az ujjbegyeinkben megérezzük az energiák áramlását, ami olyan érzés, mintha a pulzust éreznénk ott, ahol nem lehet. Amint ez az érzés megjelenik, még további 2-3 percet kell tartani. Helyes fogás esetén szinte azonnal hat.

Egy barátomnak bonyolult allergia-problémái voltak. Szinte minden tüsszögőrohamot, könnyezést váltott ki nála, neki a nyár egy kínszenvedés volt. A gyógyszerek alig hatottak. Miután megmutattam neki a fogást, azóta minden nap a reggelt ezzel kezdi. Azóta a tünetei erősen csökkentek, gyógyszereket nem szed. Nyaranta van egy-két nap, legfeljebb egy hét, amikor napközben is alkalmaznia kell, hogy az akut rohamokat csökkentse.
Egy "egyszerű" parlagfű rohamra biztos, hogy jó, kipróbáltam egy 5 éves gyereken, aki a macskát üldözve nem figyelt és átrohant két parlagfű bokor közt. A szeme szinte azonnal bedagadt, könnyezett és folyt az orra. Szegény nagyon rosszul volt, de egy 5 perces kezelés után - én tartottam a karján a pontokat - már rendbe jött és képes volt továbbüldözni a macskát. :)

Különféle fejfájások

Fejfájás általában, de különösen a
Migrén
A tarkón, a gerinc két oldalán, a hajtőnél lévő csont alsó felére tedd az ujjaid addig, míg nem csökken a fájdalom.
Erős migrén esetén erősebb nyomás jobban hat.

Oldalra kiterjedő fejfájás
Átellenes oldalon az egyik kezünkkel érintsük meg a tarkóizom közepét, míg a míg a másikkal a szemöldök fölött középen, majd csere.
Azaz jobb kézzel a jobb tarkóizom közepét, bal kézzel a bal homlokunkat, utána bal kézzel a bal tarkóizom közepét, jobb kézzel a jobb homlokunkat,

Tarkótáji fejfájás
Az átellenes oldali három ujjad tedd arra az oldali Vénuszdombra, melyik oldalon a fejed fáj
Tehát ha a jobb oldalon fáj a fejed, akkor a bal kezed ujjaid tedd a jobb oldali Vénuszdombra, azaz a tenyér hüvelykujj alatti dombocskájára.


Menstruációs problémák, bélgörcsök és
hólyag és prosztatapanaszok ellen
Először formálj kört a hüvelykujjal és a gyűrűsujjal mindkét kézen és érintsd össze a kisujjaid hegyét. Tartsd ki kb. 3 percet. A kezek helyzete a test előtt érdektelen.
Majd utána formálj kört a hüvelykujjal és a kisujjal mindkét kézen és érintsd össze a gyűrűsujjaid hegyét. Tartsd ki kb. 3 percet. A kezek helyzete a test előtt érdektelen.
Ha a kéztartást (mudrát) nem tudod 3 percig tartani, az nem baj. Amikor a tested érzi, hogy elég, akkor úgyis "eldobja" a tartást.

Alacsony és magas vérnyomás
Reggel felkelés után és este lefekvés előtt 5x-10x csipkedd meg mindkét kézfejeden a bőrt. (Csip-csip-csóka egy kézzel)
Ez stabilizálja és beállítja a vérnyomást. Hatását csak két-három hét után kezdi éreztetni.
FIGYELEM! A hatása a vérnyomás beállító gyógyszerekkel összeadódik, EZÉRT NAGYON FIGYELNI KELL A GYÓGYSZERADAGOLÁSRA!

Midenféle izületi problémák
A bal kezed hüvelyk és középső ujjával formálj kört, és a jobb kezed hüvelyk és gyűrűsujjával egy másikat. A kezek helyzete lényegtelen.
Tartsd naponta legalább 3x10 percig míg a problémák meg nem szűnnek.
Ha a problémák - fájdalmak, merevség, stb. - 2 hét alatt sem rendeződnek, fordulj orvoshoz.


Kéztartás, avagy mudra az artrózis és a reuma ellen
Érintsük össze az egyik kezünk kisujját a másik kezünk gyűrűsujjával, illetve az egyik kezünk gyűrűsujját a másik kezünk kisujjával.
Ugyanakkor érintsük össze az egyik kezünk mutatóujját a másik kezünk középső ujjával, illetve az egyik kezünk középső ujját a másik kezünk mutatóujjával.
A hüvelykujjak nem érnek össze.
Naponta 3x15 perc
Ha a problémák - fájdalmak, merevség, stb. - 2 hét alatt sem rendeződnek, fordulj orvoshoz.


Fájós térdek
Álljunk az egyik lábra, a másik lábat lazán nyújtsuk ki előre. A nagylábujj spiccben épp eléri a padlót.
Ebből az állásból kiindulva a laza lábbal, sarokkal rúgjuk magunkat fenékbe (ha megy). A tér rúgás közben hátramozdul, az álló láb térde mellé. Érdemes egy párszor lassan csinálni, hogy begyakoroljuk a térd helyes mozgását.
Naponta reggel, felkelés után 2x5. Gyakorlati tapasztalat, hogy a térd kezdődő fájdalmai 7-10 nap alatt rendeződnek. Az évek óta fennálló térdfájdalmak esetén is várható javulás, de egy orvosi kivizsgálás sem árt.


Vádligörcs
Akinek már volt, az tudja, micsoda kellemetlen dolog. Viszont kb. 10 mp alatt kioldható a görcs.
A régi kínai hadseregek gyalogosokból álltak. A sok gyaloglástól a katonák vádlija bekeményedett, begörcsölt. Azt a pontot, mely kioldja a görcsöt, ezért nevezték el katona-pontnak.
A vádli begörcsölt két izma közt, ami egy fordított "V" -t formál, a "V" csúcsánál keményen nyomjuk meg, 5-10 mp-ig. Ettől a görcs villámcsapás-szerűen kioldódik Én magamnak a középső ujjaim bütykét szoktam használni.

Elektroszmog csökkentése
Találtam egy csodás megoldást a számítógépek és egyéb fix helyen sok másodlagos sugárzást szóró ketyerék hatásának csökkentésére.
Tegyél a szobába egy papírból készült merkabát, hegyével felfelé egy pohárba, vagy felfüggesztve. Tudjátok, olyat, amit a Melchizedek: Az élet virágának ősi titka c. könyvében van. Ott csak a kiterített rajz van, amit ha össze akarsz rakni, akkor előveheted a térlátásodat. Ami ha van, jó, ha nincs, akkor vakarhatod a fejed.

Vissza