KOMBINÁLT TRAINING – ALAKFORMÁLÓ- GERINC- ÉS CSÍPŐ TRAINING

Steiner Villővel  – Kétszeres kempo világkupa bajnok, fitness-wellness instruktor, edzővel: (+36) 31 782 90 20

Időpontok:
szerda: 17.00-18.30
péntek: 8.30-10-00
vasárnap: 18-00-19-30

Alakformáló training

Az öröklött testalkatot megváltoztatni nem lehet, de formálni igen. Az alakformáló óratípus jól követhető, egyszerű mozgásforma, magába foglalja azokat az erő – állóképességet fejlesztő gyakorlatokat, amelyekkel a teljes test átmozgatása valósítható meg. Az izomzatot szálkásítja és zsírégető hatású, vidám, zenés, csoportos edzés.

Gerinc és csípő training

– kellemes motiváló zenére történik, az óra alatt a mélyizmok erősítése nyújtása zajlik.
Gerincünk központi elhelyezkedése következtében, tartó és mozgató apparátusunk legerősebben igénybevett része. Ezért nagyon fontos a gerinc védelme, a gerinc ízületeinek karbantartása a mozgástartomány megőrzése, a mélyhátizmok fejlesztése, (nyújtása, erősítése).
Ezeknek a mélyizmoknak nagyon fontos szerepe van a gerinc tartásában. A mélyhátizmok így elbírják a terhelést és ez nem tevődik át a porckorongokra, csigolyákra. Nehezebben alakulnak ki a jellemző gerincbetegségek.
A csípő mobilitása, erőssége is összefügg a gerinccel. A csípő mobilitásának hiánya kompenzációs folyamatot indít be az ágyéki gerincszakasznál, ami ördögi kört eredményez.
A gerinc mozog a csípő hiányzó erejének és mobilitásának helyettesítésére, és még nagyobb terhelés hárul gerincoszlopra. Ezért tartom fontosnak komplexen fejleszteni a test ezen részeit.

Funkcionális training

– holisztikus szemlélettel egy egységként tekint a szervezetre, egyszerre több izomcsoportot mozgat meg.
Megtanít arra, hogyan kezeljük a saját testünket különböző mozgássíkokban. Megdolgoztatja a mély izmokat is, melyeknek megerősítése nagy szerepet játszik a sérülések elkerülésében. A mindennapi élet során előforduló mozgások adják az alapot a gyakorlatokhoz, guggolások, emelések, húzó és toló mozgások variációi. Erősítő hatású, zenés óra.

Streching

– Kellemes zenére történő relaxáció
Sokan nem tudják, de az izomzat megfelelő rugalmassága rendkívül fontos tényező abban, hogy az az erő és állóképesség fejlődjön, a testtartás javuljon, a mozgás harmonikussá váljon.
A stretching mindenki számára ajánlott, aki hosszasan egyoldalú fizikai terhelésnek van kitéve, azoknak, akik aktívan sportolnak, és szeretnék megőrizni izmaik rugalmasságát. Alkalmas rekreációra /sérülések megelőzésére/ vagy egyszerűen csak egy kemény edzés, vagy hosszú munkanap után, egy kellemes lazításra.

Kényelmes, gyakorlásra alkalmas ruhát hozz!

Szeretettel várunk!

Vissza